عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آیت‌الله فاضل هرندی برخلاف کسانی که با گرفتن پست ماهیت‌شان عوض می‌شود رابطه خوبی با جوانان داشت.

روایت حجت‌الاسلام ناطق نوری از آیت الله فاضل هرندی
به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق نوری پنج‌شنبه‌شب در اولین آیین گرامیداشت مقام علمی، سیاسی و مبارزاتی آیت‌الله محی‌الدین فاضل هرندی در جمع مردم شهر هرند در بیت‌الحسین این شهر، اظهار داشت: آیت‌الله فاضل هرندی جزو علمایی بود که کتاب‌هایش مورد استفاده طلاب جوان قرار گرفته و به واسطه رفتار و اخلاقش برای همیشه زنده خواهد ماند.

وی ادامه داد: تمام جنایاتی که در طول تاریخ اتفاق افتاده است در سایه علمی است که به دست نااهلان افتاده و در رأس تمام مکتب‌ها و فرقه‌های انحرافی یک عالم بی‌عمل حضور داشته است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به تأکید اسلام در خصوص علم و دانش اشاره و عنوان کرد: قلمِ عالم، جامعه را روشنگر، شهیدپرور و دارای بینش می‌کند.

ناطق نوری با ذکر برخی مأموریت‌های پس از انقلاب این روحانی مبارز، بیان کرد: برخلاف کسانی که با گرفتن پُست، ماهیتشان عوض می‌شود، آیت‌الله فاضل هرندی با شرح صدر و اخلاق خوش در کنار جوانان حضور یافته و تعامل خوبی با آنها برقرار می‌کرد.

آیت‌الله محی‌الدین فاضل هرندی از علمای، اساتید حوزه علمیه و از فعالان و زندانیان سیاسی قبل از انقلاب بود که در دوره‌های اول، دوم و سوم مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت؛ فاضل هرندی در 27 اردیبهشت 1385 در شهر قم به علت بیماری کبد درگذشت و پیکرش در حرم حضرت معصومه(س) به خاک سپرده شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس